ledig dag & snö

Den här dagen har bara rustat förbi.
Började med att ta en promenad tillsammans med Alexandra & lilla Jolie. Rätt vad det är så började det toksnöa och den fick ligga kvar. Mysigt tycker jag. Kanske får vi en vit jul trottsallt? 
Har varit iväg en snabbis till mormor och morfar också. Hämtade deras hund, då jag lovat att vara hundvakt tills imorgonbitti. 
Har även varit ute hos Anna och barnen. Lämnade lite tidiga julklappar och fikade. Lekte även frisör med Alva och tog en promenad i mörkret ute hos dom i Åkers. Nu är jag hemma och har ätit middag med Chrille. Ska snart ut och flänga igen. Ikväll blir det Ph final hos Ida med henne och Johanna. Tråkigt nog vet jag redan vilka som vinner, men det har jag mig själv att skylla. 

Hoppas ni haft en fin dag! 





Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för mys besök!! 💕


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback