mån.

Pust. Kom nyss hem från gymmet, idag blev det 30min step och 60min functional training. Om planen inte skiter sig så är det meningen att jag ska vara tillbaka tidigt imorgon bitti igen. Hoppas jag inte trycker av larmet bara. 
Idag tränade jag i ett linne som jag köpte i London. Vilket var ett par månader sen jag köpte detta, men har inte känt mig bekväm i det innan. Tycker de har suttit som korvskinn och inte framhävt de bästa, ni förstår säket vad jag menar. Då kan man ju undra varför jag ens köpte de från början? Säkert för det kostade typ ingenting på primark. Men idag så kom det som sagt till användning och jag gillar de. Som jag nämnde förut så är det små framsteg i rätt riktning iaf. 



Kommentarer
Postat av: Christin

Härligt Linn, bara att fortsätta! Ps linnet sitter som ett smäck 😘

Postat av: Linn

Åh tack christin. Du är verkligen så duktig du också med all träning. Riktigt impad! 😁😘👏💕

2014-06-16 @ 22:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback