göra om i sovrummet

Idag har jag varit ledig. Det var väldigt skönt, nu jobbar jag fram tills på tisdag nästa vecka. Så det är bara att gilla läget. 
Dagen har varit väldigt bra. 
Har lunchat på stan med mormor och kusinen <3 Åkte upp till Ikea med Ida och handlade lite nytt till sovrummet som jag har velat gjort om under en längre tid. 
Det bästa med att jag har ett vitt/ neutralt hem. Som i detta fall ett vitt sovrum med vita väggar och möbler är att det är så lätt/ går så fort att byta stil. 
Jag köpte sex stora tavelramar samt två nya lampor. Har alltså skruvat ner sänglamporta som tidigare satt på väggen samt den stora hyllan. Beställde nyss bilder att rama in, så därför visar jag resultatet när det är helt klart.
Har även hunnit med en timmas aerobic tillsammans med Emma. Ligger redan i sängen, har bestämt mig för att gå upp och träna tidigt imorgon bitti så att tänkte försöka somna i tid ikväll. 
Här kommer iaf ett litet smakprov! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback