2

Två veckor har idag gått av mitt lite "hälsosammare liv". Är glad över att jag faktiskt hållt de och tränat på så bra som jag faktiskt gjort. Har heller inte gjort några större utsvävningar med fuskandet. Har tagit något bit choklad och druckit lite vin. Men jag har ändå bestämt mig för att unna mig nån dag i veckan om de skulle behövas. 
Men den största skillnaden just nu är mackorna. Jag äter nästan bara hårt bröd/ mest finn chrisp och har nästan aldrig smör på mackorna så har bytt ut smör mot lätt keso samt ost mot skinka.
Sen blir de en hel del ägg och kvarg. 
Det är bara att fortsätta i detta spår så får vi se vad som händer och fötter.  
Nu är det dags att ta sig till gymmet. 60min stepp och 30min styrkepass står på schemat! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback