nyttiga chokladbollar

Startande den här lediga dagen med en stadig frukost sen åkte jag och Ida ut till Tveta och gav på oss milen. Så 1,5 timmes promenad i spåret blev det idag. Jätte skönt. Under den senaste timman så har jag varit jätte sugen på något sött. Googlar omkring och får upp ett recept på nyttiga chokladbollar. Rotar i skafferiet och ser att allt finns hemma. Har alltså gjort chockladbollar på lätt kvarg, proteinpulver, havregryn, kakao och kokos. Ska snart smaka på dom, då de stått i kylen en stund. Men av de lilla jag smakade på av degen så kan jag bara säga blä. Haha. Ska det vara chokladbollar så ska det vara på grädde, smör och socker. Men men vi får väl se hur det smakar med kokos på?! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback