en kväll på akuten

Det var ju inte så svårt att få den här dagen att gå. Blev en snabb runda på stan med Alexandra och sedan satte vi oss ner på ett fik och pratade ett bra tag. Mycket bebis-prat blir det nu, då hon snart ska bli mamma, så mysigt. Åt sedan middag med Ida och avslutade sen kvällen på akuten med henne och Johanna. 
Ida skulle ställa sig och diska och hade sedan sönder ett glas och fick ett djupt sår mellan fingrarna. Så det var tvungen att sys, vi tre hade en rolig kväll ändå. 
Men nu måste jag försöka sova, upp och jobba imorgonbitti. 


PS. Det roliga i det hela tycker jag iaf är att när Ida håller upp handen full med blod och jag ser såret är jag påväg att svimma. Jag blev alldeles kall, andades tugnt och satte mig ner på golvet. Inte visste jag att jag var så känslig! Hon tog det alltså bättre än vad jag gjorde med andra ord. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Och endå hann du ta kort och skicka på snap chat 😂😂 haha! 😘❤️

Postat av: Linn

Självklart! 😂 men de var efter allt lagt sig lite 🙊💃✌️

2014-11-20 @ 11:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback