fixar & donar

Har varit ledig idag och var uppe med tuppen imorse för att lämna in bilen för 5e gången på kort tid, suck. Men nu är den äntligen klar. ACn funderar, bara ett halvår kvar tills man behöver använda den. Har även varit nere på stan och handlat lite. Två nya adventsstjärnor, hyacinter och en adventsljusstake. Så just nu fixar jag lite julfint här hemma, bara ett par dagar tidigt. Så det är helt okej tycker jag ;-) 
Kom även hem med två nya tröjor. Tänke visa lite bilder sen. Men just nu bjuder jag er på lite bilder på vad jag precis gjort om här hemma. 
Ville ha lådor eller liknande på ett litet bord. Slutade med att gamla spelboxar fick sig ett nytt omslag. Nu är min marmorplast snart slut och lika bra är väl de. Näe, så farligt är det inte. Hade bara i kök och hall. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback