en bättre fredag <3

Haft en super härligt dag tillsammans med mamma. Hon hämtade mig här vid lunch tid, vi började med en runda på Ikea. Kikade runt en stund både där och på mio innan vi åkte vidare mot Stockholm. Tog en fika och promenerade runt i gamla stan och gick in i lite små butiker. När magarna kurrade så satte vi oss på en resturang och åt en bit mat. Promenerade sen tillbaka till bilen och var hemma lagom till idol. När jag kom hem så var jag på ett fixa humör. Fick så mycket inspiration på både Ikea och mio idag. Men höll hårt i plånboken. Så när jag kom hem så fick jag fixa med det som fanns. Hade ju kvar sprayfärg så varför inte spraya ännu mer? Haha. Tur att vi har en stor lägenhet så jag kan sprida ut mina koppar saker. Sen plockas det både fram och bort vart efter. 
Här är lite före och efter bilder på kvällens spray offer. Jag blev iaf nöjd :-) 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback