hårtips

För länge sen har jag läst om att man kan ha olika mat oljor i håret. Sen jag färgade mitt, så har jag känt att det blivit torrt. Inte konstigt kanske eftersom de fick genomgå några steg tills jag kände mig böjd. Igår köpte jag med mig en liten burk kokosolja efter jobbet. Masserade in oljan i hela håret igår kväll och hade de i över natten. Nu har jag tvättat håret och låtit de självtorka och jag kan meddela att de fungerar. Ska absolut fortsätta och göra detta 1-2 gånger i veckan. Jag tycker att det är 10 gånger bättre än att lägga i en hårinpackning. De blir glansigt och mjukt. Man kan tydligen ta vilken (mat) olja som helst. Men jag skulle nog rekommendera denna då den luktar rätt gott och sen att lägga en handduk på kudden så slipper man fettfläckar i sängen. Så tummen upp helt enkelt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback