ny jacka

Ni har säkert sett den nya kappan från zara som var och varannan tjej går runt med i år? Den är så sjukt snygg och jag skulle inte tacka nej till en själv. Dock kostar den en slant och tycker kanske ändå inte den är värd dom pengarna.
Igår var jag i Skärholmen med Ida och Malin. Då hittade jag den här kappan på halva priset. Kommer hem och knäpper av pälsen som redan sitter på luvan och med hjälp av säkerhetsnålar så sätter jag fast min päls som annars sitter på min vinterjacka. Och så fick jag typ värdens finaste kappa. Är så nöjd. 
Sen är de ju bara att sätta tillbaka pälsen på dunkackan när det är dags. 

Nu ska jag iaf åka och jobba. Kör till 18 idag och efter de ska jag hem till Danielle som har inflyttningsfest. Så jackan kan invigas redan ikväll. 
Och föresten till er som vill se filmen Annabelle. Lägg inte ut dom pengarna på en bio, ladda hem den isf för den var både dålig och inte alls läskig enligt mig och mina kompisar. Så vi blev riktigt besvikna. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback