vågat

Igårkväll efter träningen så gick jag ner på stan och impuls handlade tre hårfärger. Rött, brunt och blont. När jag kom hem åkte Chrille på match och jag ställde mig i badrummet och började blanda den röda färgen. Rött måste man färga innan man lägger på den bruna färgen (om man är blond) och inte vill få gröna skiftningar. Tänkte väl egentligen inte så mycket utan började dränka mitt blonda hår i röd färg. Sköljer ut håret och får väl lite lätt panik. Överraskar Chrille med massa olika "snaps" då jag inte sa något innan han åkte. Hur som, i med brunt som blev mörkare än jag tänkt mig och så slutligen så la jag i ljust i topparna samt la några tunna slingor för att få lite skiftningar och en "ombre känsla". 
Måste ändå säga att jag är nöjd med resultatet, framförallt för att gjort de själv. Känns kul med lite nytt och håret fick en helt annan kvalité efter att ha färgat över de där jätte blekta topparna. 


Färgen ser lite olika ut beroende på ljuset. 

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur fint som helst!!!

2014-09-03 @ 00:41:26
Postat av: Sofie

Men hur duktig är du?? 😳 skitsnyggt!!!

2014-09-03 @ 08:16:19
Postat av: Alexandra

Men människa! Bli frisör nån gång ;) du är ju så himla duktig! Blev ju hur snyggt som helst ju ;) avis ;)

Postat av: christin

Dra mig baklänges så snyggt!!!

2014-09-03 @ 17:03:41
URL: http://russh.blogg.se
Postat av: Anna

Snyggare och duktigare syrra får man leta efter. Du får göra om det där på mig nästa gång.😜😘

2014-09-03 @ 17:53:09
Postat av: Mikaela

Dags att säga upp dig från ditt nuvarande jobb och satsa på att bli frisör? ;) Du är sååå duktig!!!

2014-09-03 @ 19:09:56
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Hanna

Men Linn!!!!!! Hur duktig är du inte??? Snyggt! Grattis i efterskott <3 jag var utan internet när du fyllde så missade att gratta! Krami

2014-09-04 @ 04:04:39
Postat av: Linn

Tack ännu en gång till alla er som skrivit så snälla saker till mig här :-) blir verkligen jätte glad! 😬😊😘👏

Tack Hanna! Hoppas du har de jätte bra! 👌😊😘❤️

2014-09-04 @ 09:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback