fina påsk presenter

Han är bra go min Chrille <3 
Jag har försökt få honom att vi ska köpa en ny matta till köket. Då han är den kloka som (som sagt) bromsar lite utgifter här hemma just nu. Så har han inte tyckt att vi ska köpa en ny matta. 
Jag har kikat på en på mio, som jag verkligen vill ha. Visade den för honom och han sa att vi ska vänta. 
Idag när jag är på väg hem från mamma svänger jag förbi mio och köper mattan ändå. Förbereder honom med en snap och säger att den var på rean och kostade bra 239kr. 
När jag möter honom i hallen med mattan under armen så ser han verkligen besviken ut. Inte kunde han bli så sur ändå? 239kr hit eller dit. 
Kommer in i köket och på golvet ligger mattan. Han sa att han ville köpa den till mig i påsk present. Så söt! 
Nu har vi alltså två. Antingen lämnar vi tillbaka en eller så behåller vi båda, var rätt snyggt med två faktisk. Får se. 
Vi fick även ett påskägg, jag och räkan (som h*n fortfarande heter här hemma). Där i låg även lotter, ingen storvinst men fyra nya triss byter jag ut imorgon på jobbet. Kanske blir vi miljonärer? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback