namn

Godmorgon

Vilket väder vi har just nu. Igår blev det ballerina premiär för min del. Dock fick jag så ont i fötterna efter en hel dag på stan. Hade en jätte mysig dag tillsamnans med Ida och Malin. Vi åt lunch, kollade butiker och åt en glass vid maren. Vi hann väl precis äta upp glassen tills någon ovanför mig, kastar ner en pommes som då hamnar på min axel. Där efter har vi typ alla måsar på oss. Haha! 

Fick precis ett mejl från libero. Det här med namn, det kan bli en lång eller kort historia för vår del. Åtta dagar kvar till ul och där efter vet vi förhoppningsvis kön. 
Ett tjejnamn har vi haft klart för oss sen länge. Kanske för två år sen. "Får vi någonting en dotter ska hon heta..." 
Tycker att det är lättare med tjejnamn över lag. Även om vi har några till bra tjejnamn på lager så känns det så självklart att hon skulle få heta just det vi har bestämt, just eftersom vi haft det så länge. 
Blir det en liten kille dock, där är vi så oense. Jag har två favorit namn som Chrille total ratar och tvärt om. Tur att vi fortfarande har lång tid kvar på oss att komma överbens om ett namn båda två gillar. Dock så älskar jag att ligga och läsa namn listor högt på kvällarna. Ibland finns det något namn som klingar i bådas öron. Men ändå kämpar båda med att det finns bättre. Som sagt, det dyker nog upp ett bra killnamn också, om det behövs. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Noel tycker att han ska heta Olof om det är en pojke, annars Bertil! 😂

Svar: Noel heter min systers son så de går helt bort, även det är ett jätte fint namn 👌
Linn

2015-04-22 @ 10:31:12
Postat av: Anonym = moster

😊

2015-04-22 @ 10:32:39
Postat av: Linn

Haha! Muppo... Men då kör vi på Noel nr 2 eller Olof. De är ju så populärt med frozt just nu så de blir trendigt 😍👍⛄️

2015-04-22 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback