snart helg

Efter att inte varit på gymmet på över en vecka så känner jag av gårdagens pass. 
Det var så sjukt jobbigt att träna, undra hur länge jag orkar. Kör på tills det inte går mer, hänger fortfarande med i tempot och tycker ju att det är så kul. Men det är ju skillnad mot innan om man säger så. Är färdig efter tio minuter, haha. I slutet kanske jag får nöja mig med simning eller så säger jag upp kortet helt och hållet. 
Nu börjar jag jobba om två timmar. Två dagar kvar sen helg. Ser verkligen fram emot den här helgen. Har roliga saker inplanerade, vilket känns välbehövligt då det inte händer så mycket på helgerna just nu. Inte samma tempo som innan precis. 
Nu hoppas jag på att solen snart når balkongen så kanske man kan få lapa lite sol innan jobbet :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback