två sommarplagg

I måndags var jag i skärholmen och shoppade två sommarplagg. 
Var i stort behov av ett par nya shorts, utbudet är ju inte så där jätte stort (än). 
Hittade ett par lagom slappa, mjuka och sköna "mocka" shorts. De har resår i midjan så hoppas på att kunna ha de hela sommaren. Kan jag inte de så kommer jag iaf att kunna ha med mig dom till Grekland om drygt en månad. 
Ett plagg jag vet med mig redan nu inte kommer kunna använda så flitigt under sommaren är denna underbara klänning. Just nu är den oversize så hoppas att få plats med en mage under iaf tills resan. Tänker mig den med en bikini under, som man bara kan ha på sig när man ska till stranden eller ha över när man äter lunch. De finns massa tillfällen att ha den på sig. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback