den står där och väntar på dig

Tjejena gick precis. Jag och Malin fick sällskap av Ida och Maria. Vi åt upp resten av fikat från gårdagens baby shower. 
Jag och Malin satte även ihop vagnen. Den har som sagt legat i kartong i flera veckor, lika så skötväskan och åkpåsen har legat i sina förpackningar. Nu satte jag allt på plats. I botten har jag en fårskinns-ulls-pläd eller vad det kallas? Sen åkpåse och en fleecefilt på det. Tror hon håller sig varm i vinter. 
Det blir så verkligt när den står där på något sätt, den bara står där och väntar
För er som undrar så blev det en Britax go för vår del. Blev ett enkelt val när vi skulle välja vagn. Båda gillade Britax (gamla brio) vagnarna. Dom är så sköna och mjuka att köra och dom känns även höga, vi båda är långa så det passade oss bra. Gillar att den är enkel, stilren och lätt att fälla ihop. Det blev en helsvart vagn, Chrille fick bestämma, han ville så gärna ha en helsvart. Så han fick sin vilja igenom. Men jag är lika nöjd med valet av färg jag med. 



Kommentarer
Postat av: Elina

Läskigt vi har en exakt likadan vagn här hemma 😉☺ snart är våra små här!

2015-08-17 @ 23:14:46
Postat av: Linn

Jaha vad kul 😊👍 hoppas vi gjorde ett bra val 😬

2015-08-18 @ 07:45:41
Postat av: Elina

Ja man blev ju galen i den djungeln 😬

2015-08-18 @ 09:40:03
Postat av: Elina

Ja man blev ju galen i den djungeln 😬

2015-08-18 @ 09:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback