det går framåt ...

Besöket på sjukhuset gick betydligt bättre denna gång än när jag var där sist och tog prover. Höll tårarna tillbaka det vill säga. 
När jag var klar så bjöd mormor på god frukost. Var tvungen att vara på fastande mage inför proverna så var så hungrig, så det satt fint. Hon lagade även hemmagjord tomatsoppa som jag fick ta med mig hem, så det blev det till lunch. Och på tal om mat så får vi se vad det blir till middag i kaoset. Kanske slutar med att vi äter ute. Köket är lite upp och ner just nu inför imorgon då golvet ska läggas där inne. 
Igår blev golvet klart i vardagsrummet och vi är så nöjda. Älskar vita golv. Blev så ljust och fint och ytorna känns ännu större än innan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback