göra om, göra rätt

Ytterligare en morgon med försökringskassan i luren. Kom på inatt att jag missade en sak igår, så ville bara dubbelkolla. Vilket jag gjorde rätt i att göra eftersom att jag gjorde fel i min ansökan igår. Men nu är det som det ska vara. 
Dom har öppettider från 8.00 så ställde klockan så jag ringde precis då, på minuten. Ändå hamnade jag i köplats 60. Helt okej ändå, efter en minut blir jag dock ifrån kopplad och ringer upp med detsamma. Hamnar då i köplats 180. Då var man mindre glad, men tur att man bara är hemma och drar fötterna efter sig och har all tid i värden att sitta i telefonköer. 

När jag vaknade imorse så var det lite kallt hemma. Kanske eftersom vi har fönster öppna. Så jag kanske fick min önskan igenom och hösten är på väg. Dock kan den gärna få komma efter lördag, för på lördag vill jag gärna ha lite värme då vi har bjudit över lite vänner och familj på födelsedagsfirande och få är tanken att vi ska sitta ute. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback