hemmagjord

Här har vi resultatet av gårdagens pyssel. 
Hade tidigare tänkt att beställa en sängmobil som jag bloggat om, som jag älskar. Bara det att jag hade varit snabb och köpt själva armen, den jag ville ha var så stor så man fäster den i taket, annars hänger den ner på barnet. 
Skulle kännas som bortkastade pengar att först betalat för armen sen kostade bara mobilen mellan 400-500kr med frakt osv. Så jag fick tänka om. Hittade såklart ingen annan i min smak så gjorde en egen av garnbollar. Denna blev nästan gratis och kul att ha gjort den själv. 
Sjäva ställningen som bollarna hänger på fyndade jag på loppis för 15kr. Tog sedan bort allt som tidigare var på och sprayade ljusgrå. 
Garnet hittade jag på rusta igår för 5kr/st. Så själva säng mobilen kostade mig totalt 30kr det var billigt det. 

Innan såg den ut så här

Efter så här 




Vet dock inte om den ska vara ovanför skötbordet eller sängen, känns som en jätte viktig sak att bestämma sig för. Skämt och sido. 

Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Vi har haft på båda ställena :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback