lite åldersnoja och ny gravid vecka

Godkäll. 

Idag har varit en bra dag. Emma har varit på besök och hängt med oss hela dagen. Vi åt sen lunch, fikade, fixade hemma och bakade chokladbollar till morgondagen. 
Nu ikväll har jag och Chrille förberett med mat tills imorgon. Vi är ännu inte klara och har den andra pajen i ugen, bara två kvar. Kommer bli en lång kväll. Men det känns bra att ha det klart, så är det bara att värma på tills morgondagens lunch. Finns ändå massa att fixa med, men det ska bli kul. 
Familjen kommer över på lunch/ fika på förmiddagen sen blir det middag med vännerna på kvällen. 
Har tyvärr inga bilder idag, men desto mer tills imorgon. Tänkte visa er de fina inflyttnings presenterna som tok Emma hade med sig, en till oss och en till Selma. Hon skämde bort oss och både jag och Chrille älskade lampan, inte varje dag han gillar inrednings saker. 
Från det ena till det andra så gick jag in i vecka 36 idag. Fyra veckor kvar nu! Och så min sista kväll som 24 åring. Vill inte bli 25, eller okej 25 men inte ett år till. Då är man ju nära 30, ålders noja?

Godnatt så läge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback