min baby shower- en dag att minnas

Idag blev jag överaskad. 
Skulle träffa mamma över en lunch och väl hemma hos henne så möts jag av ett gäng tjejer på altanen. Det hade fixat så fint med dekoration, fika, brunch och paket. Kände mig helt överväldigad, skakig och släppte en tår eller två. (Jag är inte den som brukar gråta så lätt annars) men blev så överraskad. Hade verkligen inte förväntat mig det. 
Allt var så bra planerat sen när man väl var på plats. Bilarna var parkerade på en annan gata, inga skor i hallen och mamma ville att jag skulle åka efter hennes bil när vi åkte från centrum. För då kolla om hennes lyse bak fungerade eller inte. Så jag inte hann åka i förväg och gå in på fel väg osv osv. 
Som sagt så blev jag så glad och hon i magen blev mer än bortskämd med massa fina kläder och bra ha produkter. Känns som vi har blöjor så det räcker för ett bra tag framöver nu. 

Som sagt, tack ännu en gång till er som var där och fixat så fint. Kommer sova gott inatt <3 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback