sakta men säkert börjar det att likna ett hem

Hittade gamla krokar längst ner i en flyttkartong. Dessa är flera år gamla och jag minns att jag fick dom av mamma när vi var och fikade på Taxingeslott och att jag hade dom i min lilla etta på övretorekällgatan. 
Nu har det fått lite nytt liv med hjälp av sprayfäg vi hade kvar sen vi sprayade kulramen. Passade bra i hennes lila rum <3 




Det ni får se är bara en bråkdel av allt här hemma. Det för för det mesta kaos överallt. Längtar tills det är klart och vi kan börja bo. Visst har det tagit sig men det finns fortfarande att göra. 
Det som fixas just nu är trappan, den fula gamla furutrappan är numera vit och vilket lyft. Före och efter bilder på den lär komma innom kort :-) 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det blir såå fint!

2015-08-14 @ 13:27:35
Postat av: Linn

Tack 😀 vad kul att du tycker de. Hoppas hon kommer trivas 😄👶

2015-08-14 @ 14:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback