små kläder

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. Tur att Chrille slutade tidigt för jag känner mig så rastlös just nu. Man bara väntar på något sätt och så är det ändå så långt kvar fast så nära. 
Vi har precis kollat igenom hennes kläder. Lagt fram det som vi vill ta med till BB, eller det är jag som väljer och han bara håller med. 
Nu är ingen väska packad än eller så, men har bara valt ut några av de minsta plaggen. Mest i storlek 50 och något i 56 får följa med. Har nästan bara kläder i 62 upptäckte vi nu men det går nog bra. 

Vad vet vi är lagom att ta med? Men hellre ett plagg för mycket än för lite nu när vi ändå bor en bit bort. 




Tre bodysar/ tre tillhörande byxor 
Tre pyjamaser 
Två par strumpor 
Ett par tofflor 
En stickad overall 
Två tunnare mössor 
Och en filt 

Kommer säkert att packa ner något plagg till. Kanske en tröja? Eller är det jätte onödigt? Äsch det är väl bra att avgöra hur vädret är helt enkelt. Är det kallt så tar jag såklart en varmare overall osv. 

Detta är annars vad jag har planerat i klädväg. Finns såklart mer att ta med men vi börjar så. 

Det är trotts allt 38 dagar kvar (+-2 veckor) så tror jag hinner få till det ändå, haha. Bara så overkligt att det börjar bli dags snart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback