kalas

Idag har vi varit ute i Enhörna på ett års kalas för lilla Jolie som fyllt år och Alexandra fyllde år idag. Grattis igen! 
Mycket barn var det, mysigt. Där efter åkte Chrille och jobbade så vi hoppade på tåget hem. Har mest legat i soffan och tagit det lugnt hela kvällen, bara tittat på en film. 
Tvättat en maskin tvätt har jag också, då vi idag upptäckte det där med ryggbajs för första gången. Såklart att den skulle komma idag, när hon var kalas fin i sina kläder. Som tur var hade jag med mig både extra body och byxa. Från och med nu så tänker jag aldrig gå utanför dörren utan extra kläder i skötvöskan, om det händer igen eller rättare sagt så att jag redo när det händer igen. 

Nu är Chrille hemma igen och jag ska snart gå och lägga mig. Så trött ikväll. 


Jolie och Benjamin passade Selma en stund ;-) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips! Ha fler än en ombyte till Selma och även åtminstone en tröja åt päronen :)

2015-12-13 @ 19:38:54
Postat av: Elin Löwstedt

Det var jag som tydligen kommenterade som anonym... :)

Postat av: Linn

Ja fom nu så är det en väldigt bra idé 🙊🙊🙊

2015-12-13 @ 21:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback