tänk att du är min <3

Tänk att man kan älska en sån liten människa mycket. Tänk att jag redan älskar dig så mycket men kärleken till dig blir starkare och starkare för varje dag som går. Tänk att jag kan sakna dig när du sover. Tänk att jag bara känt dig i två och en halv månad men att det känns som att du alltid varit min. Tänk att jag är så stolt över dig, för att just du är du.
Kärleken till sitt barn. Den är obeskrivlig. Trodde aldrig att det skulle kännas så här att vara mamma. Tusen gånger bättre än vad jag kunde föreställa mig. 

Var bara tvungen att dela med mig. 




Kommentarer
Postat av: Ida w

Det är magiskt😍

2015-12-20 @ 06:36:03
Postat av: Linn

👆🏼👶🏼👏🏻😍 om det är!

2015-12-20 @ 11:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback