en ledig helg

Hallå där.

Snart är min blogg motivation tillbaka. Just nu så vet jag inte vad jag ska skriva. Även om jag i övrigt inte skriver så där jätte mycket. Men tycker om att ta bilder och lägga upp. Men just nu blir de knappt några bilder som tas. Men det kommer snart. 

Idag är det fredag och jag slutade redan klockan 15 och gick på helg. Underbart! Är så värd en riktig slappar helg efter att ha jobbat tre i rad. Ingenting planerat än. Imorgon är det alla <3ans dag och min och Chrilles års dag. Hela 8 år har vi då varit ett par, det tänke vi fira här hemma med tre rätters middag mm. 

Nu ligger jag bara i soffan och väntar på att dagens middag ska bli klar. Mycket mer händer inte kväll. Lär ligga kvar här hela kvällen, med nöje :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback