hej.

Ja justja, bloggen! 
Har glömt bort att blogga på nån dag eller två. 

Idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon. Stängde av alarmet och snoozade i nästan en timma. Välbehövligt, då jag känt mig så trött de senaste dagarna. Har jobbat extra helgen som var också, så att nu längtar jag tills imorgon då jag äntligen har en ledig dag. 

Veckan som kommer består av lite pass jag bokat in mig på, på gymmet. 
Samt lite annat skoj som att träffa Anna imorgon och Malin på fredag osv. 
Gäller att boka in lite roliga saker nu när det här vädret är så deppigt. Som varje år, så önska jag att jag kunde spola över de tre första månaderna. Men det är bara att gilla läget när man fastnar med bilen i snön osv. 

Jaha, lite frukost på det här sen ska jag ta tag i lite nödvändigheter innan jag ska åka och jobba. Hej så länge! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback