effektiv

Godkväll

Kom hem från jobbet här för ett tag sen och nu ligger jag i sängen. Men under den tiden så har jag varit väldigt ambitiös. Jag har städat bort julen, hade inte så mycket till jul men tagit ner alla stjärnor (äntligen) och även fixat matlåda tills imorgon.

Tidigare idag var jag uppe på vinden för att bära upp lite skrot. Får då syn på två gamla lampfötter. Tänkte att de skulle vara väldigt fina i svart. Då de tidigare var vita (i shabby chic stil).
Fort ska de gå. Handlar en svart sprayburk innan jobbet och nu står det på plats. Precis som jag ville ha dom. 
Som ni märkt så älskar jag att spraymåla och göra om. Gamla saker blir som nya. 
Fyndade även ett nytt kuddfodral på jobbet för ynka 20kr så kunde inte låta bli. Visar imorgon. 

Och på tal om lampor så skickade jag tillbaka mina två fönsterlampor från ellos. Så dessa två är nu påväg hem till mig istället. Den här gången läste jag noggrannare så att de har rätt kontakt. 



Just nu får man 30% rabatt på dyraste varan samt fri frakt på ellos med koden 315405. Så den använde jag mig av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback