aj

Klockan är mitt i natten och jag kom nyss upp ur ett varmt bad. 
Har haft lite känningar innan men ikväll kom det mer. Aj, mina ljumskar. 
Antar att det är början till foglossning eller? Har ju aldrig haft så förut, så är ju inte helt säker. Har dock Googlat lite och det låter som det. 
Det känns som växtvärk i ljumskarna och att det drar ut sig. Det känns även fast jag (som nu) bara ligger i sängen och inte anstränger mig. 
Hoppas att det blir bättre annars får vi leva med det ett par veckor helt enkelt. 
Nu ska jag försöka sova :-) 


Drygt nio veckor kvar nu <3 
Vilket gör mig stressad på många sätt och vis samtidigt som jag är så sjukt nyfiken på vem som ligger och växer i min mage. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback