äntligen är allt klart

Två intensiva dagar har det varit men vi har hunnit med en hel del. Ett Ikea besök, kollat lite bilar, plockat ner köksluckor och lådor i radhuset. Lämnat in dom på lackning samt gjort upp det sista med bostadsköpet. Så nu är äntligen affären klar och vi har fått vår första nyckel. Vi har fått den innan tillträdes datumet, så vi har möjlighet att börja packa in om vi vill. Men tror vi håller oss till flytten den 25e. Dock ställde vi in gårdagens köp i S rum igår. Mamma köpte den fina garderoben samt spjälsänen som jag bloggat om tidigare. 

Just nu så är det så mycket bollar i luften så jag hinner knappt tänka på att jag är gravid. Känner ju såklart att jag är väldigt gravid men hinner inte bli uttråkad och räkna ner dagar tills hon kommer. För det är så mycket annat hela tiden. Men det känns skönt, för då går tiden fortare tills hon väl är här. Eller så känns det just nu iaf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback