att vara den ända som inte klagar över vädret


Alla klagar över vädret denna sommar. Vilket jag förstår och vilket jag också skulle ha gjort. 
Ingen är dock gladare än jag över detta skit väder. Jag tycker att det är så skönt och jag bryr mig inte alls. Visst vore det trevligt om det faktiskt inte regnade. Men att det inte är gassande sol och strandväder tycker jag bara är skönt och behagligt. 
Vet inte hur många som sagt "stackars dig som kommer vara så gravid under sommaren".
Där hade ni fel för det är inte jobbigt att vara tjock om magen denna svenska sommar :-) 

Idag har jag och Chrille blivit med bil. Det blev en vit skönhet, en kombi, en riktig familjebil. Vi är så nöjda och glada. 
Har inga bilder men kan visa sen. Jag är ingen bil intresserad tjej. Men visst är den riktigt härligt att köra och visst är den väldigt fin. Det viktigaste är dock att det är en säker bil, vi får plats med vår barnvagn och en storhandlig. Vi kan koppla av airbagen framtill så vi kan ha bilbarnstolen där och det är en diesel bil som inte drar så mycket nu när vi ska åka längre sträckor än innan när vi flyttar ut på landet. Känns så skönt att vi har en innan vi hann flytta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback