lite allt möjligt

Godkäll. 

Just nu blir det rätt glest mellan uppdateringarna känner jag. Men jag är snart tillbaka. Bara det att jag glömmer bort bloggen lite. Förut blev det en del bilder från hemmet. Men nu är ju allt i en enda stor röra så det är ju inte kul att fota. Igår var jag ledig och spenderade förmiddag tillsammans med Malin över en picnic och lite sol. På kvällen blev jag och Ida spontan bjuda över på en tjejmiddag hos en gammal klasskompis. 
Idag har jag jobbat förmiddagspass, har sen dess spenderat hela eftermiddagen och kvällen på stranden med Ida och Jim. Vi åt sushi och både solade och badade. Blev årets första dopp för min del, här i Sverige iaf. När klockan är åtta och man fortfarande kan ligga i bikini och lapa lite kvällssol. Det är rätt mysigt det. 
Så man försöker att klämma in lite såna här stunder mellan all packning, bil letande, jobb och de sista samtalen och pappers fixadet som är kvar gällande radhuset. 

Är som sagt snart tillbaka igen, men tills dess kan vi ju passa på att njua av den här varma helgen vi har framför oss. 
Och så går jag in i vecka 28 imorgon föresten. Det går så fort just nu så jag hinner knappt med. 



Tog bilderna direkt från soffan. Såhär ser bulan ut just nu. Den är stor, stenhård, naveln börjar försvinna och det har även börjat bildas en svag hormorand. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback