lite ändrade planer

Sen jag slutade jobbet idag har jag träffat Anna och barnen. Vi åt lite mat och fika hos mig sen gick vi ner till lekparken. Kom hem för en liten stund sen och håller på att fixa här hemma. Är egentligen så trött och vill lägga huvudet på kudden. Dock så har jag massor att fixa med och Chrille jobbar natt så det får bli jag som får fixa hela kvällen. Jag måste diska, plocka undan, dammsuga och plocka in gårdagens tvätt. Allt för att jag vill att det ska vara fint tills imorgon. Imorgon är det ju självaste midsommar och våra planer blev ändrade sen igår kväll. Vädret ser inte ut att vara på vår sida så vi bestämde hos för att vara hemma. Jim och Ida kommer över på lite midsommarmat. Eftersom att jag jobbar imorgon och inte litar på chrilles omdöme när det gäller dukningen så har jag fixat den redan nu. Eftersom planen först var att ha picknick utomhus så tog jag vad vi hade hemma. Alltså så hoppar vi det klassiska i gult och blått. Tycker dock att detta är snyggare fast än det inte är så midsommar. Lite björk fick dock följa med hem från lekparken. Hoppas att den får ligga kvar tills imorgon. Har en känsla av att någon kommer att ha tuggat i sig bladen och sendan spytt upp dom innan kvällen är slut. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback