lite nytt till S

Igår innan jobbet var jag uppe i Nacka med Malin och Ida. Vi åt en lunch och så blev det lite shopping. Tittar dock inte åt mig själv längre. Så kom hem med lite smått till bebis, såklart. I den kategorin så går det lixom inte att inte hitta någoting. 

Just nu är jag på jobbet. Så där lagom pigg. Stängde igår och så tillbaka imorse, tur att man är ledig imorgon. 




Det finns så mycket söta sommarplagg i butik just nu. Jag försöker dock att hålla mig borta från dom, då det vore onödigt att köpa till en höst bebis men lockar gör det allt! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

bombajackan TONG <3<3<3<3<3<3<3

2015-06-02 @ 22:03:32
Postat av: Linn

Ida! Det går inte att undgå när det är du som kommenterar här. Fast än du alltid är anonym! 😂😅😬💗

2015-06-02 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback