magen

Godmorgon lediga tisdag. 

Idag ska jag luncha tillsammans med mamma hos mormor och morfar. Sen har jag lite smått inplanerat under dagen. Chrille slutar tidigt idag så är sugen på att åka iväg en sväng med honom och kika på lite bebis prylar. 

På tal om bebis. Titta vad jag har växt. Vilket jag inte är ensam om som gravid men just nu känner jag mig lite magblind och tycker att jag har sett ut så här hela mitt liv typ. Haha. 

Den första bilden är kanske i vecka 10-11 där någonstans och den andra tog jag i fredags när jag gick in i vecka 25. Det ser bokstavligen ut som att jag har svalt en badboll. Och jag som tyckte jag var lite halv tjock om magen innan jag ens blev gravid, just nu saknar jag min gamla kropp och längtar efter att få sätta igång igen efter det här äventyret. Men det är då det, nu ska jag bara fokusera på att vara just gravid, det har ju sin charm det med även om jag inte njuter av det så som jag hör att många andra gör. Eller så saknar man väl det efter? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback