man tackar

Idag hämtade jag mitt paket på posen från lekmer.se var så nyfiken på den nya skötväskan. När jag får upp paketet så vet jag inte om jag ska skratta eller gråta. Dom har skickat mig en rutten jävla väska. Den är använd, smutsig och fläckig. Det ser ut som att den har fått en omgång i tvättmaskinen. Den kändes även så mjuk och hade tappat sin form. Dessutom så tillkom inte alla små spännen som gör att man enkelt ska kunna knäppa fast den på vagnen. Hur kan man packa ner den slitna väskan och skicka iväg till en kund och tro att jag tänker betala över tusen kronor. Näe, den åkte såklart tillbaka. Lika så regnakyddet. Hade ingen lust att gynna dom alls. Skickade med ett litet missnöjt brev och har även mejlat dom då det inte går att ringa. 
Hoppas på att få någon form av kompensation annars var det slut handlat hos dom för första och sista gången. 

Hemsidans bilder 

Min väska 

Kommentarer
Postat av: Johanna kjol

Men vafan?! Shit... Sjukt pinsamt för dom! Trodde det var ett seriöst företag😳 hoppas du får en fet kompensation!

2015-06-10 @ 22:49:06
Postat av: Linn

Bäst för dom. Håller er uppdaterade sen 😂

2015-06-11 @ 11:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback