måndag

Andas ut. Nu är äntligen den här (jobb) helgen över och lika så den här dagen. Jag hatar den här jobb veckan som varit. 
Då jag slutar klockan åtta på söndag kväll, sen hinner jag knappt lägga huvudet på kudden innan klockan ringer på måndag morgon och det är dags att åka tillbaka för att öppna. 
Nå ja, nu är det som sagt inte länge kvar tills vi går på semester, sen är väl planen att vara hemma en stund efter semestern och ladda inför bebisens ankomst. Då vi har tagit sena semesterveckor i år så kan hon egentligen kika fram en månad senare. Om hon väljer att komma ut lite tidigare än beräknad födelsedatum. Vilket vi såklart hoppas på här hemma :-) 

Nu har vi precis ätit middag här hemma. Blev lövbiff och bea en måndag, inte helt fel. Den fick komplitera upp mina frysrätter på jobbet efter helgen ;-) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback