mycket att stå i just nu

Hej där! 

Lite glest mellan uppdateringarna just nu. Har så mycket att stå i. 
Chrilles mamma har varit här hela helgen och hälsat på. Hon hade med sig ett babynest till oss, blev så glad. Ytterligare en sak att stryka från lisan. 
Igår var jag hos min mamma hela dagen. I två timmar gjorde vi rent bilen, hon och jag. Ut och invändigt och aldrig tidigare har lilla ärtan varit så fin. Nu ligger den dock ute på blocket och hoppas på att få den såld snart. Den funkar hur bra som helst, men det är bara att acceptera att det inte är en familjebil. 
Idag har Malin varit över hela fm. Hon åkte precis hem. Hon har hjälpt mig (oss) med packning. Vi har tömt två skåp i köket och packat ner nästan alla mina kläder. Nästan pinsamt hur mycket kläder jag faktiskt har. Jag har även gått igenom alla mina gamla papper och räkningar och lagt det i en mapp. Så nu är det ordning och reda även där. 
Så visst har vi hunnit med en del redan, men det är ju så mycket kvar. En månad har vi på oss så vi borde hinna med allt som vi ska under den tiden utan att behöva stressa. Nu byter jag iaf av Chrille som kom hem från jobbet och det är dags för mig att åka och jobba kväll. 

En skinande fin liten bil. Kom och köp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback