prego tips

Om jag har någon gravid läsare här i bloggen så vill jag passa på att tipsa om alla dessa startboxar vi får ta del av.
Genom att bli medlem eller anmäla sig på hemsidor får man sen hämta ut ett paket som innehåller sker som man behöver till sin bäbis första tiden. 
Jag har tre boxar att hämta ut. Både på apoteksgruppen, apotek hjärtat och en från libero. Den från libero får jag dock inte hämta ut förns drygt en månad innan beräknat födelsedatum. 
Men det andra två kan jag hämta nu med detsamma om jag vill. Ska bara ta mig ner på stan någon dag i veckan. 
Så varför inte ta del av något som är gratis och som innehåller produkter som faktiskt kommer att komma till användning :-) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback