små prickigt

Vecka 27 idag som sagt och besöket hos barnmorskan fick bra. Fort gick det, min bm är på semester så fick träffa en annan. Vi bara vägde, mätte magen och lyssnade på hennes hjärtljud. Allt såg bra ut. 

Igår var jag och Chrille iväg och kika runt lite i butiker. Så som Ikea, mio osv. 
Vi kom hem med lite till S rum. Jag har varit ute efter ljusa tapeter med prickar på till hennes rum och hittar dom på rusta av alla ställen, så de blev jätte billigt. Jag hade tidigare hittat en tapet på ellos, där en rulle kostade lika mycket som åtta rullar på rusta och dessa var mist lika fina. Då blir man glad. Hon fick även tre hyllor som ska upp på väggen i olika höjder, dom kommer från mio och jag har spanat in dom tidigare. I dom tänker jag mig den här lilla kaninlampan som vi också köpte. Det som jag gillar med dessa hyllor är att de går att ställa saker både i och på. 
Nu ska jag snart ner på stan för att möta upp Johanna över en lunch. Både jag och Chrille är lediga idag, så skönt. Ikväll blir det ännu mer packning och så tacos. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback