vecka tjugofyra idag

Börjar känna mig rätt tjock nu. Magen börjar bli lite ivägen och det går inte länge att utföra vissa saker som jag tidigare gjort. Jag vågar heller inte ligga på magen i sängen längre. Framförallt inte nu när hon börjat sparka, känns som att hon får så lite plats där inne. Även om jag läst att det är okej, så är det samvetet som säger nej. 
Idag går vi in i vecka 24 och jag har bara 16 veckor kvar om hon kommer i vecka 40. Känns som en evighet samtidigt som det stressar mig. 
Jag har precis kommit hem från gymmet. Idag körde jag en timmas styrka och step blandat pass. 
Nu kan jag börja räkna ner och jag har inte så många pass kvar att gå på. Främst för att jag sagt upp gymkortet och sen för att jag känner inte att jag orkar så mycket mer. Inte vad det gäller den sortens träning iaf. 

Nu ska jag ta en dusch och få något i magen. Sen ska jag iväg och jobba ett kvällspass. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback