gårdagen i text

Har haft två lediga dagar på rad. Nu känner jag mig dock skapligt utvilad och känns okej med en jobb helg. Gårdagen var hur bra som helst. 
Både jag och Chrille var lediga. Började med en premiär frukost på balkongen. Åkte sen hem till Anna. Där tog vi en lång promenad, lunchade och åt glass med barnen efter dagis. 
När jag kom hem så åkte jag och Chrille iväg till en barnbutik. Vi köpte en sak, vi har lite saker hemma redan nu. Tidigt, kan tyckas. Dock har vi resonerat som så att vi tycker det är bra att sprida ut kostnaderna så man slipper handla allt de sista två månaderna. 
Sen är det ju så himla kul att handla till en liten, det är ju helt nytt för oss och vi uppskattar de lika mycket. Jag är inte alls intresserad av att shoppa till varken mig själv eller heminredning på samma sätt längre. Vad vi har köpt tänkte jag visa i ett annat inlägg. 
Dagen avslutades iaf med att Ida och Jim kom över och åt lite tacos med oss. 

Tråkigt att jag inte har en enda bild att bjuda på, men var inte så aktiv med kameran igår märkte jag. 
Nu är det dags att äta frukost, ta tag i disken sen jobba! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback