min första gravidbok

Fick den en gravidbok av mamma precis i början av graviditeten. Jag är igen bok tjej i övrigt. Finner ingen ro till att ligga och läsa böcker. Men det här har varit riktigt mysigt att läsa. Betade av nästan hela boken på någon dag. Nu har jag sparat slutet, då hon skriver om sin förlossning. Tänkte att jag kunde ha lite rolig läsning kvar. 
Har även sneglat på mamma tidningar på jobbet. Nu kan jag ju faktiskt köpa min första. Som sagt, så mysig läsning innan man ska sova eller i badet. 


Ebbas gravidbok kan jag även rekommendera. Ingen faktabok på något sätt, så vet inte om jag blev så mycket klokare. Men sånt får man ändå av sin bm och Google. Gillar den även på så vis att man kan fylla i själv om sin graviditet. Nästa köp blir nog blondinbellas bok. Någon som vet om den är bra? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback