suprise

Igår var de överaskningsfest för Emma som blir 25år på torsdag. 
Hon blev överaskad och så glad, jätte kul att se! En sån där gång hade jag önskat att jag hade haft möjlighet att skåla med riktigt bubbel och orkat hela kvällen. Vid halv tolv så kastade jag in handduken efter att ha gäspat ett Xantal gånger. Värre blir det när det väl är min tur att fylla år. För flera månader sen började jag, Ida och Malin spåna om en gemensam 25års fest. Vart vi skulle hyra lokal och vilka vi skulle bjuda. Jag och Ida hade till och med påbörjat vår inbjudningslista. Känns dock inte lika aktuellt med en stor fest i år. Jag kommer att vara höggravid på min födelsedag. Men jag tvivlar inte på att de kommer att bli bra iaf, även om den inte kommer bli som jag tänkt mig. 27 dagar senare så är ju värdens bästa present beräknad. 


PS. Tack för era fina komentarer i inlägget under :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback