träna

Om en liten stund ska jag ner till gymmet. Jag tänkte värma upp med 30 minuter på bandet, bara gå i rask takt sen avslutar jag med ett 30 minuter steppass. 
Hoppas jag får tillbaka lite träningsglädje och jag får acceptera att mitt flås inte kommer vara som innan. Jag blir ju snudd på anfodd bara jag tar mig upp för två trappor. 

Ska snart testa mina träningskläder, lär väl vara en ångest i sig. Hoppas jag hittar något som känns okej. Hatar den här "övergången". Jag vet inte riktigt om jag ännu ser gravid eller bara fet ut. Har ju fått en liten bula men det är ju inte en solklar gravidmage för dom som inte vet. Jag vill ha antingen eller. Men detta är bara ett i-landsproblem. Nu kör vi. 


Kommentarer
Postat av: Elin Löwstedt

Nu fick jag ju mage galet tidigt men jag körde på toktighta kläder så den verkligen framhävdes :) Så då förstod folk nog vad det var som gömde sig där under :)

Postat av: Linn

Jag hade något mellanting idag men kör nog på det med nästa gång 👆💪💦

2015-03-25 @ 15:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback