dagen

Godkväll. 
Dagen har spenderats på hotellet. Vi har solat hela dagen. Har bränt mina stackars smalben. Är jätte noga med att smörja mig med hög solskyddsfaktor eftersom jag inte vill riskera att få pigmentetsfläckar. Dock tog jag en svagare faktor på smalbenen, där brukar jag ha svårt att få färg men dom har växlat över och blivit illröda. Så de ser lite kul ut med bleka lår och röda smalben. Men de tar sig. 
Vi testade även på ett träningspass här. Hotellet har ett gym och sats klasser och det är svenska ledare som håller i det. Vi körde ett crossfit pass med olika stationer. Mamma är tydligen mycket för att träna även på semestern så jag kunde ju inte vara sämre jag. 
Vi har ätit middag och tagit en drink och nu ska vi snart sova. 




Kommentarer
Postat av: Johannakjol

Va härligt ni ser ut att ha det! Njuuuut!😘

Svar: Det gör vi 💕 så skönt att få komma bort en stund. Vi bara myser 😍 hoppas allt är bra med dig med 😘
Linn

2015-05-11 @ 22:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback