Elodie details

Det som också är bra med att vakna tidigt är att man hinner blogga lite extra. 
Jag har fastast för en skötväska. Vill ha en i mönster då vår vagn är hel svart. Ja, vi har en vagn här hemma som står nerpackad i kartonger. Mer om vagnen i ett annat inlägg. 
Vagnen valde jag och Chrille tillsammans (såklart) men skötväskan var han inte lika intresserad av så jag får i stort sett välja vilken jag vill. Gillar denna från Elodie details. Vi har sen innan en napphållare och en dregglis (?) vet inte om dom heter så. Men iaf, dessa två är från det märket och jag tycker att dom har massa fina saker. 




Det börjar ta sig i hennes klädlåda. Dock så ser det mer ut än vad det egentigen är. Under alla kläder ligger två overaller, två filtar och en handduk med huva. Vilket tar upp en del plats, så än är det inte färdig shoppat. Tur är väl det, för det är ju det roligaste jag vet att handla just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback