en helt ny garderob

Lönen kom och den gick. 
Nu har jag dock fyllt upp min sommar garderob och jag har nästan bara nya kläder att packa ner i resväskan. 
För första gången i mitt liv så har det varit en pina att shoppa kläder till mig själv. Och för första gången har det varit av ren nödvändighet. Inget av dessa plagg har jag varit och pillat på och bara känt att jag måste ha, även fast jag har tre liknande hemma. 
Jag har beställt saker som en dåre och skickat tillbaka mer än hälften. Nu har jag lyckats samla på mig kläder som jag ändå trivs i. Som är sköna, klänningar som inte är för korta, något som är snyggt och som sitter bra. Har även lyckats hitta två bikinisar, trodde ett tag att jag skulle få gå naken på stranden. 
Nu har jag gått igenom allt och allt känns bra och ska behållas. Har aldrig lämnat tillbaka så mycket och velat fram och tillbaka tidigare heller. I affären har jag gått till kassan när något passat och känts helt okej. Sen när jag kommer hem så har tankebanorna gått åt helt annat håll och jag har bara känt mig så ful. Jag som trodde att jag skulle känna mig fin som gravid, men så blev inte mitt fall. 
Hur som helst så har jag kommit fram till att jag har lyckats shoppat på mig: 

Två bikinisar
Två par shorts
Fem korta klänningar 
Två långa klänningar 
Två baslinnen 
En t-shirt 
Två bh-ar
En kavaj liknande jacka 
Ett par tygskor 

Till och med ett par tygskor har fått följa med mig hem. Som att inte skorna ska passa för en växande mage osv? 
Hade på mig mina balleria här för någon vecka sen. Fick så ont, behöver mer sula och en lite bättre sko nu än innan. Klarar inte av att "gå på maken" längre. 
Kul, jag som äger flera par och har fortfarande kvar skor sen London resan för ett år sen med prislapp kvar. Haha. Hoppas de kommer till nytta någon annan gång. Nej, nu har jag skrivit en hel uppsats och det är väl ingen som orkar ta sig igenom den här texten? 


Mina nya bikinisar får pryda inlägget, då jag inte orkar ta bild på alla andra plagg. 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är ju jätte fin ju 💜

2015-05-06 @ 21:29:35
Postat av: Linn

Tack 💗 dock känner jag mig inte de, kanske kommer sen 🙊

2015-05-06 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback