fredag

Godmorgon fredag.

Snart helg och jag jobbar. Egentigen är det vår lediga helg, men valde att jobba då jag inte ville förlora helgen medan jag var utomlands. Då man inte får semester på det röda dagarna. Så nu jobbar jag två helger i rad. Bara att bita ihop. Idag ska jag träffa Emma över en lunch innan jag ska jobba kväll. Så, mycket mer än så händer inte idag :-)

Idag går vi in i vecka 22 också. Mer än halva tiden är förbi. Känns bra även om det går så segt just nu. 


Bilden är tagen för ett par dagar sen. Nu har jag iprincip tappat all färg. Så tråkigt att det går så fort, sen är man en blekfis igen. 

Kommentarer
Postat av: Tess

Tyckte att tiden sprang iväg från vecka 21 typ :) Förutom de sista sega veckorna haha!

Postat av: Linn

Hoppas det vänder snart så jag kan få känna detsamma 😬🙋🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃

2015-05-22 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback