lite shopping

Eftersom det varit mulet till och från hela dagen så passade vi på att åka in till stan efter frukost.
Vi har gått i flera timmar och shoppat har vi också gjort. Det finns verkligen så mycket butiker och stånd här. Vi orkade inte ens gå in i hälften. Älskar ändå att det finns. Gamla stan är så mysigt. Vi gick igenom den gamla borgen, in och ut ur alla trånga små butiker och ett glass-stopp i solen när det sprack upp hann vi också med. Nu är vi tilllbaka på hotellet. Min hurtiga mamma är iväg och tränar på gymmet här medan jag är nöjd mig med all promenad som vi fick idag. 
Går nu igenom alla köp. Hittade två väskor som jag älskar. Blev även lite nytt från hm och sen dagens bästa köp, en jacka och klänning till min lilla tjej. 
I den nya delen av stan hade det just hm och sen zara. Älskar Zaras baby kläder och vi kom ut med saker hon inte kommer kunna använda på en gång. Men det gör inget, de får hänga i garderoben och invänta hennes första vår och sommar. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback